5 Bantal Kehamilan Terbaik buat Tidur Malam yang Lebih Baik

Sakit pinggul, pedih ulu hati, butuh bangun tiap sebagian jam buat kencing- mendapat lapan jam penuh shuteye mencabar kala kamu berbadan dua, paling utama pada trimester ketiga." Semasa kehamilan, mayoritas perempuan hendak hadapi tidak bisa tidur," kata Fahimeh Sasan, DO, pembantu profesor obstetrik, ginekologi, serta sains reproduktif di Sekolah Perubatan Icahn di Gunung Sinai di New York City." Kadang- kadang sukar buat mencari peran yang selesa, serta kadang- kadang dia tidak terdapat alibi sama sekali."

Satu metode buat tidur dengan lebih selesa? Melabur dalam bantal kehamilan yang baik. Bantal ini terbuat dengan ibu- ibu dalam minda serta bisa membagikan sokongan yang sangat dibutuhkan buat tidur sampingan. Meski ada banyak model yang berbeza di luar situ( sebagian pricier daripada yang lain), karakteristik yang sangat berarti merupakan bahawa yang kamu beli menolong kamu tidur sejauh malam." Dari perspektif perubatan, tidak terdapat apa- apa yang berguna ataupun beresiko tentang apa bantal yang kamu pakai semasa memiliki," kata Dokter Sasan, sembari menaikkan bahawa apa yang berperan buat tiap perempuan merupakan berbeza." Ini sekedar permasalahan selesa."

Di mari, sebagian model terkemuka di pasaran buat menolong kamu tidur lebih gampang.

Jawatan ini pada asalnya diterbitkan pada 12 Mac, 2018 serta sudah dikemas saat ini buat ketepatannya.

Queen Rose Full Pregnancy Bantal

MVP bantal kehamilan, bantal kontur tubuh penuh ini merupakan salah satu yang sangat bernilai di Amazon, dengan 1, 000 pembahasan 5 bintang yang luar biasa. Menulis satu pengulas," Aku suka, serta atur seluruh tidur kecil yang aku bisa semasa memiliki buat memperoleh bantal ini." Dia bertabiat hypoallergenic 100% dengan pengisian lembut serta berkepadatan besar buat sokongan sampingan tidur yang maksimum.

Leachco Snoogle Total Body Bantal

Identitas kesihatan Pengarah Catherine DiBenedetto berjuang buat memperoleh tidur yang lumayan kala memiliki." Aku senantiasa tidur perut, serta aku tidak bisa selesa di sebelah aku," katanya. Namun selepas melabur dalam bantal ini pada ciri 7 bulan, ia kesimpulannya bisa tidur sejauh malam." Aku suka wujudnya kerana aku bisa membungkus tangan aku, meletakkan bahagian dasar lutut aku, serta letakkan kepala aku ke sudut di atas," katanya." Badan aku dirasai seluruhnya."

Boppy Pregnancy Wedge

Jangan menyepelehkan bantal baji kecil- tetapi- kuat ini. Dia boleh tergelincir di antara lutut kamu, didorong ke balik, ataupun terletak di sebelah bonggol kamu buat menyokong mana- mana bahagian tubuh membutuhkan sedikit keselesaan bonus malam itu. Plus, kain kapas jersi supersoft hendak nampak hebat di atas katil kamu.

Boppy Side Sleeper Bantal

Bantal kompak ini ialah alternatif hebat kepada tipe penuh tubuh yang lebih besar. Tergantung kepada di mana kamu membutuhkan sokongan yang sangat, kamu boleh memakainya buat menaikkan tonjolan serta balik kamu ataupun lutut kamu. Bagaikan bonus, dia merupakan bantal ekspedisi kehamilan yang sempurna.

ComfiLife Orthopaedic Knee Bantal

Mengurangkan lutut, balik, ataupun sakit pinggul dengan baji busa yang berkontur, yang menolong menyelaraskan tulang balik biar tidur sebelah lebih selesa.