8 Perempuan menimpa Tanda- tanda Aneh yang Membuat Mereka Menyedari Mereka Jadi Hamil

Berjalan ke Whole Foods sesuatu pagi, aku merancang snek tengah pagi aku. Apakah ada aku mahu Rx Bar semacam biasa? Tidak. Latte? Tidak. Zaitun? Ya ya ya!

Sebaik sahaja aku membuat barisan zaitun, aku fikir: Aku percaya aku berbadan dua. Meski aku seseorang pacar zaitun tiap hari dalam seminggu, aku umumnya tidak mengidam mereka pada dini hari- kecuali kala aku berbadan dua dengan anak aku. Masalah itu, merupakan sangat dini buat mengambil tes kehamilan. Aku duduk dengan rahsia kecil sehingga dikonfirmasi setelah itu pada minggu itu.

Perempuan di mana- mana memiliki cerita yang sama. Mereka cuma ketahui bahawa mereka lagi hamil- sama terdapat tanda- tanda aneh yang luar biasa ataupun mereka cuma merasakannya dalam usus mereka, tanpa tes kehamilan. Berikut merupakan lapan I- know- it! cerita.

Aku terpaksa tiduran di lorong di Target

" Aku ketahui aku lagi berbadan dua kala aku berbelanja di Sasaran dengan anak aku berumur satu tahun serta seketika berasa sangat pening serta panas sehingga aku terpaksa tiduran serta tersebar di lantai buat menghindari diri aku keluar serta memukul tanah dengan keras. Nasib baik, anak kecil aku tidak khawatir kerana ia fikir Mommy lagi bermain game yang menyeronokkan! Tidak butuh dikatakan, tipe tingkah laku itu tidak wajar buat aku, jadi kami kesimpulannya membeli tes kehamilan sepanjang ekspedisi membeli- belah itu. Mereka nyatanya positif."

Kepala aku menewaskan saya

" Buat kehamilan kedua aku, aku cuma ketahui. Aku tidak memiliki kelembutan buah dada ataupun sakit pagi, namun aku menemukan sebagian sakit kepala sebelah, yang sangat tidak sering berlaku buat aku. Aku memiliki satu yang sangat kurang baik yang aku tidak bisa memandang dari mata kiri aku sepanjang kira- kira satu jam. Aku mengambil keputusan buat tes pada keesokan harinya serta tentu lumayan: Berbadan dua!"

Kucing aku mula berperan pelik di sekitar saya

" Kucing aku Zeus jadi sangat lekat serta hendak menjajaki aku di mana sahaja aku berangkat. Ia mula meowing lebih banyak, terutamanya pada waktu malam serta mula tidur di atas bantal aku. Aku mengambil Zeus ke doktor haiwan serta mereka berlari sebagian tes namun tidak menemui apa- apa daripada biasa. Mereka bergurau bisa jadi aku memiliki. Aku Googled pergantian kucing aku dalam tingkah laku serta terus merentas postingan perempuan berbadan dua yang kucing pula berperan pelik. Aku memutuskan buat mengambil tes kehamilan buat membenarkan. Kami sangat teruja serta kaget! Semenjak aku dapati terima kasih dini dengan kucing aku, aku tidak memiliki indikasi lagi."

Aku tidak bisa merasakan alkohol dalam margarita saya

" Pada dini kehamilan awal aku, aku teringat hendak keluar makan malam bersama suami aku[sebelum aku ketahui aku hamil] serta tidak bisa merasai ataupun merasakan kesan alkohol dalam minuman aku. Aku secara spesial ingat menghantar margarita aku di restoran Mexico kerana aku tidak bisa merasakan teh tequila! Saat ini aku terletak di kehamilan ketujuh aku, serta aku menemukan perasaan yang sangat istimewa di dalam perut aku, semacam tendangan di usus. Begitulah aku ketahui."

Aku hadapi jerawat aneh ini

" Seseorang rakan lagi menggambarkan indikasi dini kehamilannya, semacam keletihan yang melampau serta jerawat yang pelik. Semasa ia bercakap, masalah utama yang menonjol kepada aku merupakan pelarian yang pelik. Aku betul- betul memandang di kaca di dada aku serta memandang lebam aneh semasa ia bercakap. Apabila aku sedar aku merasakan apa yang dirasakannya, aku kaget. Aku pula fikir tidak terdapat metode bahawa dia bisa jadi kerana aku cuma terletak di luar kawalan kelahiran sepanjang kurang daripada sebulan. Aku lekas berangkat ke kedai ubat serta membeli tiap tes kehamilan aku memandang 9 pas. Aku bawa mereka seluruh. 4 yang awal mengatakan positif serta 5 lepas mengatakan negatif. Pada masa itu, aku tidak menyedari bahawa semenjak aku cuma 4 minggu bersama- sama, lebih banyak tes yang kamu ambil( serta lebih banyak kali kamu mengembang pada tongkat), dia mencairkan kening kamu. Kamu hidup serta belajar!"

Aku baru tahu

" Sesuatu malam, suami aku serta aku keluar buat memiliki margarita. Keesokan paginya, aku bangun serta aku ketahui aku memiliki. Aku tidak terlepas satu tempoh lagi, aku tidak berasa mual. Tiada masalah biasa yang berlaku. Aku baru ketahui aku memiliki. Tidak terdapat satu ciri. Aku rasa kamu boleh memanggilnya intuisi pra- ibu. Telah pasti, aku mengambil tes kehamilan serta positif."

Aku memiliki perasaan bergolak

" Dengan tiap kehamilan aku, aku hadapi kesedihan" mengidentifikasi" rayap dalam sebagian hari saat sebelum tempoh aku sepatutnya datang. Aku hendak berjalan- jalan dengan canggung buat hari- hari dengan salah satu senyuman yang mengelengkarkan yang kamu tidak boleh menghapuskan wajah kamu sehingga aku hendak berangkat ke kedai ubat buat tes kehamilan buat buatnya rasmi Aku tidak sempat memberitahu suami aku dalam sebagian metode yang dirancang dengan rumit ataupun manis, kerana ia senantiasa bisa memberitahu dengan senyap yang mengejutkan yang kami harapkan!"