Peranti Tiny ini merupakan Kunci buat Menghubungkan Fon Kepala Bluetooth Kamu ke Hiburan dalam penerbangan

Aku sudah dipasang di Twelve South Airfly Wireless Transmitter, suatu peranti kecil yang membetulkan aku memakai AirPod wayarles tanpa wayar buat menyaksikan sistem hiburan dalam penerbangan pesawat. Serta kerana ia membebaskan fon kepala sendiri- satu kejadian rumit- dia tidak bisa menolong namun jadi sedikit cemburu.

Peranti kecil ini cuma$ 40 serta berat kurang dari satu ounce. Dia memiliki hayat bateri sebanyak 8 ataupun lebih jam, yang aku tentu diuji pada penerbangan transatlantik aku. Malah, AirPod aku mati saat sebelum Airfly melaksanakannya. Sangat berarti, kualiti audio lebih jelas daripada fon kepala percuma syarikat penerbangan sendiri- Saya mencuba kedua- duanya.

Apabila aku bangun buat memakai dinding mandi pertengahan penerbangan, aku tidak hirau mengambil fon kepala aku keluar. Kebalikannya, aku cuma bangun tanpa butuh bersusah payah buat memperoleh kusut dalam fon kepala berwayar.

Tempat duduk aku sangat kagum, kesimpulannya ia diilhamkan buat memakai WiFi penerbangan dalam pesawat buat membeli peranti Airfly sendiri.

Airfly berperan dengan seluruh fon kepala berkemampuan Bluetooth menjadikannya serba boleh kerana dia padat serta gampang digunakan. Serta aku tidak bersendirian: Pembeli Amazon suka gimana gampang alih serta gampang digunakan Airfly.

" Peranti hebat. Reka wujud bersih yang gampang semacam seluruh produk TwelveSouth," tulis Chad E. Meyer dalam pembahasan." Berperan dengan baik dengan iPhone serta hiburan lapangan terbang serta[mulus] bergeser antara kedua- dua. Memiliki fon kepala tanpa wayar dalam penerbangan merupakan syurga."

Pembeli Amazon Emily P. Murray menulis bahawa ia membelinya buat penerbangan sepanjang lapan jam.

" Telah pasti gampang dipasangkan dengan bunyi Bose aku membatalkan tunas kuping serta menggunakan bayaran dengan kilat," katanya." Kualiti bunyi sangat baik. Aku sangat teruja dengan produk ini, aku hendak membeli satu buat tiap pakar keluarga aku!"

Lucy W.

menulis bahawa pendamping Airfly dengan Powerbeats Pro merupakan proses" mudah".

" Di pesawat, tidak terdapat kelewatan bunyi yang ketara serta[saya] tidak memiliki permasalahan dengan bunyi yang dihantar ke kuping aku," tulisnya." Dia merupakan peranti yang sangat tipis serta kecil serta dia sama sekali tidak mengambil ruang pada barangan peribadi aku. Dia merupakan sangat baik buat tidak butuh bawa satu lagi fon kuping berwayar dalam beg aku ataupun berurusan dengan wayar di dekat kerusi aku. Ini tentu hendak jadi perlumbaan gear kapal terbang dari saat ini." 

Click to comment