5 Apps untuk Urus E-mel Berita Baik dan Berhenti Langganan Junk

Bila kamu mau berurusan dengan mensterilkan pesan kabar, memakai aplikasi semacam Unroll. me ataupun Unsubscriber merupakan metode gampang buat menyudahi melanggan dari pesan kabar e- mel secara pukal. Namun aplikasi sedemikian menjual informasi pengguna kepada pemasar, yang bisa jadi mengalahkan tujuan yang kamu mahukan.

1. Cleanfox( Android, iOS): Padam Newsletter buat Carbon Offsets

Sekiranya kamu teragak- agak buat menyudahi melanggan banyak pesan kabar kerana ketakutan ataupun kehabisan ataupun berfikir mereka seluruh berarti, semak awal dengan Cleanfox. Aplikasi ini merupakan metode yang tentu buat berikan kamu pengecekan realiti tentang tabiat peti masuk e- mel kamu.

Persediaan Cleanfox agak membosankan, namun dia memandu kamu tiap langkah, tidak semacam sebagian pesaing. Sebaik sahaja dia mengimbas serta membaca isi peti masuk kamu, dia hendak menyusun pesan kabar oleh penghantar, menampilkan berapa banyak yang kamu terdapat dalam peti masuk serta berapa banyak daripada yang kamu baca. Kamu hendak kaget memandang betapa tidak sering kamu mengklik pada pesan kabar, tawaran, kupon serta pesan lain yang nampak berarti.

Setelah itu seleksi saja penghantar buat memadam, mengarkibkan ataupun menyudahi melanggan mesej mereka secara pukal. Ini proses yang lebih kilat daripada melaluinya dalam peti masuk kamu.

Kesimpulannya, Cleanfox pula memperlihatkan betapa banyak impak pembersihan e- mel kamu terhadap alam dekat. Idea ini yakni tiap e- mel butuh ditaruh di pelayan, serta pelayan membutuhkan sumber. Jadi bilas peti masuk kamu serta kamu pula hendak memandang gimana aksi kamu yang mesra alam.

2. Tinggalkan Me Alone( Website): Berbayar, Alternatif Privasi- Friendly kepada Unroll. me

Selepas kabar menimpa Unroll. me, sesetengah pengguna mahukan lebih banyak opsi mesra pribadi. Realiti kondisi merupakan bahawa perkhidmatan percuma biasanya cenderung buat menjual informasi itu, sedangkan yang dibayar boleh menghindarinya. Leave Me Alone merupakan produk berbayar buat menghilangkan langganan serta spam.

Selepas kamu membagikan akses aplikasi ke peti masuk kamu, dia menyusun seluruh e- mel massa. Satu set penapis bermanfaat membolehkan kamu memilah apa yang kamu mahu amati, semacam langganan/ langganan langganan, alamat e- mel ataupun alias yang ditangani, serta sama terdapat dia sudah di sampah ataupun spam. Tinggalkan Aku Sendiri pula memakai penarafan( A merupakan yang terbaik, E merupakan terburuk) buat tiap mesej, tergantung kepada tingkah laku penghantar.

Tiap mesej memiliki langganan/ unsubscribe toggle yang boleh kamu klik. Tiap klik menggunakan kredit. Kamu menemukan 5 kredit dalam percubaan, serta kamu boleh membeli kredit lanjut semacam yang kamu amati pantas. Harga bermula pada$ 2. 50 buat 50 kredit, sehingga$ 10. 50 buat 300 kredit Dia merupakan metode yang mesra pribadi buat melaksanakan masalah yang sama yang Unroll. me jalani semasa mengenali informasi kamu merupakan selamat.

3. Kotak masuk Kitten( Website): E- mel gunakan buang Kamu Tidak Butuh Ingat

Sesetengah pesan kabar dituntut buat kamu bagaikan sebahagian daripada registrasi, benda percuma, ataupun sebagian gimmick sedemikian. Memakai perkhidmatan e- mel sekali gunakan merupakan salah satu metode yang sangat disyorkan, cuba serta diuji buat mengelakkan spam pesan kabar tersebut.

Kami sudah membincangkan tentang sebagian perkhidmatan e- mel yang boleh guna serta sedangkan, namun mereka seluruh memiliki satu langkah sangat banyak. Sama terdapat kamu membutuhkan sambungan, ataupun kamu butuh berangkat ke perkhidmatan itu serta menciptakan alamat e- mel sedangkan yang baru, ataupun melompat lewat sebagian gelung. Peti Masuk Kitten menghasilkan kerumitan serta membolehkan kamu membuat alamat baru di tempat peristiwa. Lumayan ketik 2 kata, dipisahkan dengan ciri hubung, diiringi dengan"@ inboxkitten. com" serta dia hendak berperan.

E- mel ditaruh di pelayan Kucing Peti masuk sepanjang 3 hari, selepas itu dia hendak dipadamkan secara automatik. Ada pula sistem kata laluan, jadi sesiapa sahaja boleh mengakses peti masuk sedangkan bila mereka ketahui apa yang digunakan. Kemudahan tidak boleh dipadankan.

4. SubscriptionZero( Website): Turn Newsletters Ke Digest

Tidak seluruh newsletter kurang baik. Sesungguhnya, kamu secara aktif mendaftar buat sesetengah daripada mereka, namun kamu tidak mahu surat- surat melemahkan kotak masuk kamu tiap hari, apatah lagi amaran e- mel yang mengumumkan kehadiran yang baru. Langganan Zero membolehkan kamu memiliki kek kamu serta memakannya pula.

Catatan buat perkhidmatan percuma buat memperoleh alamat e- mel tersuai. Pakai alamat ini buat mendaftar buat pesan kabar. Saat ini, pesan baru kamu tidak hendak dihantar secara rawak ke peti masuk kamu. Kebalikannya, mereka hendak dihantar ke SubscriptionZero, di mana aplikasi hendak mengambil seluruh pesan kabar kamu serta menjadikannya satu pencernaan setiap hari. Serta kamu boleh memilah waktu buat memperoleh masa ini.

Ini merupakan penyelesaian yang bermanfaat buat pesan kabar baru, namun bukan yang terbaik buat pengirim yang sudah dilanggan. Untuk mereka, kamu butuh mendaftar sekali lagi dengan alamat e- mel Subskripta baru kamu bila kamu mahu mereka ditambahkan pada pencerapan setiap hari.

5. Stoop( Android, iOS): App Reader Newsletter berdedikasi

Bila kamu lebih suka bersaing dengan halaman website kegemaran kamu lewat pesan kabar, Stoop merupakan pembaca kabar yang kamu perlukan. Ini merupakan update baru kepada pembaca RSS tradisional, berikan kamu kabar yang mengolah serta bukannya drip malar. Fikirkan dia bagaikan kotak masuk yang spesial buat pesan kabar.

Stoop mencipta alamat e- mel baru buat kamu, yang kamu butuh pakai buat melanggan seluruh pesan kabar. Kamu boleh menyemak imbas pesan kabar yang bisa jadi kamu gemari lewat tab Discover, ataupun cuma pakai alamat e- mel di mana saja di internet. Kamu boleh membaca serta mengarkibkan e- mel, menaruh pesan kabar buat setelah itu, serta pula menyudahi berlangganan mendadak.

Untuk tiap sumber, Stoop menaruh 10 pesan kabar dalam peti masuk serta 60 dalam arkib. Dia pula membolehkan kamu menguruskan pesan kabar dengan gampang dengan membiarkan kamu mengarkibkan ataupun memadamkannya secara massal. Tidak hanya itu, untuk pemasar yang kasar yang tidak hendak membiarkan kamu menyudahi melanggan, ada butang Blok yang gampang, biar meski mereka terus menghantar e- mel kepada kamu lewat penipuan, kamu tidak hendak bisa melihatnya.

Newsletter Berlangganan

Sesetengah halaman website, terutamanya syarikat, memandang pesan kabar bagaikan tidak lebih daripada metode buat memperoleh atensi yang sangat berarti dalam mata pengguna. Namun itu metode sekolah lama buat memandang pesan kabar. Memandangkan sebagian ahli pemasar serta isi sudah menemui, dengan membagikan nilai sebenar lewat pesan kabar, kamu boleh mengaitkan pembaca serta memperoleh peminat.